Exportovat
Citace:
Neplést s exportem simíků a pozemků ze hry. Tento export slouží k exportu do souboru skript. protokolu.
Prostě tenhle export používat určitě nebudete
Funkce podpůrné
•
Celoživotní přání: Změna bodů - právě testuji, ale vypadá to na funkci pro pokročilé hráče
•
Hratelnost - umožní simika učinit nehratelným
•
Knihy - označí knihu jako přečtenou (tudíž je možné naučení receptu nebo návnady na ryby), lze simíka naučit zahraniční písničky (CeHo)
◘ Knihy pro batolata
◘ Recepty
◘ Výchozí/Napsané knihy
◘ Změna písniček
◘ Rybářské knihy
•
Náhodná genetika - vyberete rozsah změn a mód přetvoří (větěinou spíš znetvoří ) obličej simíka
•
Nastavit služby -
•
Přenos genetiky - lze kopírovat genetiku simíka do genetiky jakéhokoliv jiného simíka
•
Resetuj simíka
•
Rodina - nastavení rodinných vztahů, lze tyto vazby i odstranit (kdyby někomu nebylo jasné, jak na to, napište)
•
Upravit v CAS
•
Úrověň dovedností - umožní nastavit úroveň u jednotlivých dovedností (i těch skrytých)
•
Vlastnosti -
◘ Snížení odměn - odebrání odměn za body celoživotního štěstí
◘ Vyčistit - odstraní všechny odměny za celoživotní štěstí a vlastnosti simíka
◘ Změnit - umožní změnit vlastnosti simíka, lze přidat více než 5 vlastností
•
Vyvolat smrt - způsobí vámi zvolený druh smrti u vybraného simíka
•
Změna vůle - přidat/odebrat svobodnou vůli
Funkce pokročilé
•
Body slávy - přidávání bodů slávy
•
Celoživotní přání - změna celoživotního přání
•
Fitness - nastavení svalové hmotnosti
•
Hmotnost - nastavení hmotnosti
•
Instantní dítě - přidá na pozemek dítě vybraného simíka + vámi zvoleného druhého rodiče
•
Kariéra - lze změnit Alma Mater, vybrat práci (a v ní pak měnit spoustu věcí od dnů volna, přes pracovníky a šéfa až po výkon), u teenagerů pak ještě změnit výkon ve škole či přidat mimoškolní aktivity
•
Nadpřirozené bytosti - můžete simíka proměnit v nadpřirozenou bytost nebo naopak
•
Náladovky - přidání/odebrání náladovky
•
Oblíbené - změna oblíbených věcí simíka (hudba, jídlo, barva)
•
Odstranit vzpomínky
•
Plné potřeby - naplní všechny potřeby simíka
•
Přednosti v rodu - nastavení sexuální orientace
•
Přenos oblečení - kopírování oblečení vybraného simíka na dalšího vámi zvoleného simíka, můžete zvolit, zda se oblečení jenom přidá jako třeba Každodenní 2 nebo nahradí stávající
•
Spustit stárnutí
•
Úroveň slávy - nastavení společenských hvězdiček
•
Vážný vztah: dle hodnoty - podle kritérií zvolíte dalšího simíka a zadáte hodnotu vztahu
•
Vážný vztah: dle kategorie - stejně jako u předchozí funkce vyberete dalšího simíka, tentokrát však rovnou určíte vztah mezi nimi (Nepříbuzenské vztahy,od nepřátel až po manžele)
•
Věk - určíte, kolik dní už si simík odžil v současné etapě
•
Velikost poprsí - určení velikosti poprsí
•
Velikost svalů - určení velikosti svalů
•
Zvěrokruh - mělo by jít změnit znamení, ale nefunguje mi to, ještě to přezkoumám
•
Životní štěstí - přidání/ubrání celoživotního štěstí
Funkce základní
•
Adopce - klasická adopce dítěte
•
Adoptovat mazlíčka -klasická adopce mazlíčka
•
Exportovat rodokmen -
https://www.simoradna.cz/viewtopic.php?f ... 860#p24860
•
Jdi domů - simíkovi se zruší všechny interakce a jde domů
•
Nákup odměn - nákup odměn za body celoživotního štěstí
•
Náladovky - přehled o potřebách simíka
•
Názvy protokolů - nemám pořádně ponětí, co to dělá, ale nehrajte si s tím
•
Oblečení - lze simíka převléknout bez interakce
•
Oplodnění - oplodní simíka
•
Pozvat ven - dotyčný simík přijede na pozemek za vaším simíkem
•
Prodávat položky - prodej položek z inventáře
•
Přejmenovat - změna jména
•
Přenos do - přenos předmětu z inventáře vámi zvoleného simíka do inventáře vašeho simíka
•
Přenos z - přenos předmětu z vašeho inventáře do inventáře vámi zvoleného simíka
•
Převod peněz - převedení peněz druhému simíkovi
•
Příležitost - umožní výběr příležitosti z nabídky oborů vašeho simíka (obory se míní kariéra + dovednosti)
•
Příležitost: Náhodná - nabídne náhodnou příležitost
•
Příležitost: Podle kategorie - umožní vybrat příležitost z určitého oboru vašeho simíka
•
Rodokmen - zobrazí rodokmen
•
Tetování - otevře CAS v panelu tetování
•
Třídění inventáře - utřídí předměty v inventáři simíka podle vámi zadaných kritérií
•
Večírek - uspořádání večírku
Ikonky na mapě
• přidání, odebrání ikonek, je možno si označit nějakého simíka
Nastavení + Progrese
Jedná se o nastavení různých funkcí ve hře, je tam toho spoustu, takže to popisovat nebudu. Hrabat by se v tom měli pouze zkušenější hráči, ale i ti by si měli dávat pozor,aby si hru nějakým způsobem nerozhodili.
Přiblížit
• vycentruje kameru na simíka
Status
• vypíše informace o siíkov ve vámi zvoleném oboru
Stylista
• otevře simíka v CAS jak ho známe od stylistů
Udělat aktivním
To snad není třeba vysvětlovat
VZTAHY MEZI (nepříbuznými) SIMÍKY
Ve hře je nepříjemná chyba. Pokud se vám vyskytne, zjistíte, že rozvedený simík je stále zablokovaný pro další vztahy, jako kdyby rozvedený nebyl. (Chyba se objevuje i po ukončení vážného vztahu, ne pouze po rozvodu). Nejen v tomto případě vám bude Supercomputer velmi užitečný.
Toto je návod jak onu chybu obejít, ale samozřejmě to můžete použít kdykoli na kohokoli i bez výskytu té chyby:
1/ Klikněte na simíka a zvolte Master Controler

2/ z dalšího menu vyberte Intermediate
3/ a z dalšího menu Long Term Relationship
Ke vztahu potřebujete simíky dva. Prvním je ten, na kterého jste klikli, to je simík A. K němu potřebujete partnera označeného jako simík B.
Poté, co jste v bodě 3 klikli na Relationship, se vám otevře tabulka pro výběr simíka B:

Tato tabulka je vlastně filtr který vám má umožnit najít simíka B co nejrychleji, aniž byste se museli prokousávat sáhodlouhým seznamem všech obyvatel města.
Nejpohodlnější je nacházet se se simíkem B na stejném pozemku (domácnosti) a zvolit "current lot". Filtr následně vypíše simíky, kterých se tato volba týká:

Vybere simíka B a voila - zbytek je dokonce v češtině:

VZTAHY MEZI (příbuznými) SIMÍKY
se vám mohou přerušit například když vám nějakjá chyba poškodí uloženou hru. Díky Supercomputeru se ale dají obnovit.
Drobný problém je, že umí
pouze vazby mezi dětmi a rodiči a sourozenci.
Momentálně potřebuji obnovit vazbu mezi tetou a neteří, přičemž spojovacím článkem je tety sestra (tedy matka neteře), kterou už ve hře nemám. V takovém případě je potřeba postupovat nějak takhle:
1/ Vytvořte simíka, který chybějící příbuznou nahradí. Budu jí říkat "Figurantka". Vy si ji pojmenujte podle té siminy, kterou nahrazuje - pod tím jménem, které tomuto simíkovi dáte, vám totiž zůstane v rodokmenu tety i neteře.
2/ Umístěte Figurantku do města (nejpohodlnější je mít všechny zúčastněné v jedné domáctnosti)
3/ Nyní vytvoříme sourozeneckou vazbu mezi tetou a Figuratkou. Klikněte na Figurantku a v jejím menu jděte na
Master Controller - Advanced - Family - Add Sibling
Otevře se stejná filtrovací tabulka, jakou vidíte na obrázku v předchozím návodu. Pokud máte Figurantku i tetu v jedné domácnosti zvolte "current lot".
4/ Hra vám nabídne seznam simíků v této domácnosti, vyberte tetu. Zdánlivě se nic nestane, ale otevřete-li si rodokmen tety nebo Figurantky, měli byste tam vidět sourozeneckou vazbu:
5/ Teď kliněte na Figurantku a celý postup od bodu 3 zopakujte tak, abyste nastavili neteř jako dceru Figurantky:
Master Controller - Advanced - Family - Add Child
6/ Tím jsme dosáhli požadovaného vztahu teta-neteř.
HRU SI NYNÍ ULOŽTE.
7/ Ještě se musíme nějak elegantně zbavit Figurantky. Pokud ji vymažeme (např. volbou "Total anihilation" v Master Controlleru), smaže nám i tu rodinnou vazbu, kterou potřebujeme. Takže ji zestárneme a necháme ji umřít věkem, čímž zajistíme, že nám příbuzenská vazba v rodokmenu zůstane - viz následující návod.
-------------------------------------------
EDIT: Jak se mód zvětšuje, Twallan jeho jednotlivé části odděluje do samostatných modulů, které si volitelně můžete ale nemusíte k základnímu módu navíc přiinstalovat.
Pokud chcete upravovat rodinné vztahy, potřebujete modul s názvem CHEATS.
Bez základního módu Mastercontrolleru nefunguje. V tématu, kde je ke stažení základní mód, je vždycky klikací odkaz na všechny přídavné moduly, tedy i na tento. Instaluje se jako samostatný soubor package.
ZMĚNA VZHLEDU A VLASTNOSTÍ U SIMÍKŮ, KTERÉ UŽ MÁME VE HŘE
Na kteréhokoli simíka, kterého máte ve hře, můžete kliknout a v menu vybrat
Master Controller - Advanced - Edit in CAS.
CAS neboli Create-A-Sim, je ona část hry (místnost), kde vytváříte simíky než je umístíte do hry. Díky Supercomputeru zde můžete editovat libovolně kohokoli, kdo už pobíhá ve vašem městě.
Toto je například Grady Elfman, uklízeč ze Sunset Valley - možná uklízí i ve vaší domácnosti. Kromě vzhledu jsem mu upravila i povahu, protože mi nevyhovoval uklízeč-kleptoman
---------------------------------------------------------
Některé úpravy simíkova vzhledu můžete provádět přímo ve hře - např. osvalení, váhu a další.
---------------------------------------------------------
Teď navážu na předchozí návod a nechám Figurantku zemřít sešlostí věkem. Momentálně je dospělá, takže:
1/ V jejím menu vyberu
Master Controller - Intermediate - Spustit stárnutí, čímž se z ní stane důchodkyně
2/ V jejím menu dále vyberu
Master Controller Master Controller - Intermediate - Age
Otevře se tabulka.
V číslech v ní vidíte kolik dní odžila v té životní etapě, ve které se nachází - v našem případě ve věku důchodkyně. Protože právě měla narozeniny, odžito má nula. Hodnotu změním na maximum, tedy na 36 a ...
... je z ní duch právě zesnulé.