hack

17.04.2014 14:18

Master Controller - návod

                                                  Master Controller

Na co to je?

Master controller usnadňuje hru, např.: že můžete přidávat libovolné simíky do hry atd..

NÁVOD NENÍ PRO ZAČÁTEČNÍKY, STAHUJTE MODULY PODLE VERZE HRY!!

Jestliže nemáte aktuální verzi hry musíte stáhnout tu starší, jinak vám to nepůjde

Jak ho stáhnout:

Zde ho stáhnete: https://nraas.wikispaces.com/MasterController

Když jste klikli na stránku tak tam máte hodně těch verzí a druhů

Base Mod - základní modul, je nutný ke spuštění dalších modulů

Cheats - upravuje vztahy mezi příbuznými, povolí tetovat simíka v CAS na nahé tělo,upravuje dovednosti a kariéru..

Expanded Tattoo - rozšíří počet tetovacích míst na těle simíka

Integration - nahradí interakce pro CAS

Progression - tento modul není nutný, nainstalují si ho jen ti, kteří používají Story Progression

 

BUDETE POTŘEBOVAT

soubor resource.cfg : stáhnete ho zde 

Jinak toto dělejte jenom s vyplou hrou

Krok 1. Takže, navolíme si Knihovna/Dokumenty/Electronic arts/The sims 3

Krok 2. Dostali jsme se do složky The Sims 3, v této složce si vytvoříme složku Mods

Krok 3. Složku MODS si rozkliknem a vytvoříme v ní další složku s názvem Packages

Krok 4. Jak jste si stáhli soubor resource.cfg, tak ho rozbalíme a přesuneme do složky Mods vedle Packages

Krok 5. Do vytvořené složky packages dáváme formáty package a tím instalace končí.

Krok 6. Do složky Packages můžete ukládat mody,vlasy,skiny, jednoznačně downloady

Krok 7. Takže jestliže chcete master controller tak si ho stáhněte  a pak dejte do složky Packages

Podrobnější vkládání máte zde : https://www.youtube.com/watch?v=lkSC8LpgJEg

Sice je to anglicky ale dělejte to podle té holky, ona stahuje více modulů

Jinak toto co jsem napsala je kdyby základ co musíte udělat, vkládání Master Controllera je podle mě pak už v pohodě:D

 

Panel NRaas najdete ve hře 
 
1) kliknutím na počítač
 
 a proklikáte se až k tlačítku Stěhovák
 

Po kliknutí na volbu Stěhovák se otevře tabulka.
 
Nastavte "Povolit více než 8 simíků v domácnosti" na Povolit
 

2) kliknutím na radnici a dále stejně jako na počítači.
 
 
*****
 
Upozornění
 
Při nahrávání domácnosti, či kliknutí na pozemek domácnosti, se bude zobrazovat pouze osm Simíků. Na pozemku však budou k dispozici všichni.
 
 
 
V CASu budete moci vytvořit domácnost jen o osmi Simících.
Ovládací panel ve hře za předpokladu, že si do hry nevložíte mod Portrait Panel.
 

 

 
Ovládací panel ve hře za předpokladu, že máte vložený mod Portrait Panel
 
 
Aby se zobrazil 24. Simík, klikněte na šipku pod jednotlivými portréty Simíků.
Objeví se tak poslední Simík
 
 
Stejným způsobem, kliknutím na šipku se vrátíte k ostatním Simíkům.

Nastavení úrovně dovedností


Hra nesmí být zapauzovaná.

Můj simík nemá žádné dovednosti, ale pomocí  MC (MasterController) mu můžu nastavit libovolnou úroveň dovednosti od 1 do 10.



Kliknu na simíka a na NRass



Master Controller


Funkce podpůrné


Úroveň dovedností


Otevře se tabulka s dovednostmi včetně skrytých.


Vyberu si dovednost, kteru chci simíkovi přidat či změnit výši (úroveň).


Můžete si vybrat více dovedností, které chcete měnit. Stačí ťuknout na další dovednost a ta se označí žlutě.
Potvrďte


Zadejte číslo od 1 do 10 pro zvýšení či snížení dovednosti.



Já jsem zadala 10, tedy úroveň nejvyšší.


V dovednostech ve hře pak vidíte, že simík má skutečně dovednost na 10.

Snížení dovedností


Snížení probíhá stejným způsobem.  Jen vyberete nižší číslici než simík v dovednostech vlastní.



A v dovednostech ve hře je simík na úrovni 7

Odebrání dovednosti


Pokud už simík už dovednost umí, lze mu jí odebrat a to nastavením na číslo -1


Domácnost
Vše uklidit - uklídí vše na pozemku
Jít na: Domovní inspekce - zobrazí nedostatky pozemku (např. nedostatečný počet lůžek)
Nastavení progrese - otevře nastavení pro všechny domácnosti ve městě (např. základní počet dětí, mazlíčků apod.)
Nemovitost - zobrazí seznam nemovitostí ve městě a vlastníka, umožňuje simíkovi stát se vlastníkem nebo nemovitost prodat
Objekt resetován - umožňuje restartovat jakýkoliv z objektů nacházejících se na vašem pozemku, v inventáři vašeho simíka a dokonce umožňuje restartovat i simíka samotného
Opravit vše - opraví všechny rozbité objekty
Prodávat položky - umožní prodat objekty z rodinného inventáře
Přiblížit
Přidat simíka - po kliknutí na tuto možnost se vám zobrazí filtr, podle kterého najdete simíka, kterého chcete přidat do domácnosti, vyberete a je hotovo
Restartovat pozemek
Rodinný rozpočet - lze přidat nebo ubrat peníze z rozpočtu domácnosti (pokud chcete ubrat, za mínusem nedělejte mezeru)
Statistika objektu - můžete náhlednout do seznamu všech objektů na pozemku a případně některý z nich odstranit
Status - ukáže informace o domácnosti
Třídění inventáře - přetřídí inventář podle vámi zvolených kritérií
Výjimka z obnovení: Přidat/Odebrat - přidá nebo odebere pozemek jako výjimku z resetování všeho
Vypuzení - vystěhuje rodinu z domu (stanou se bezdomovci)
Změnit název - umožní změnit název domácnosti

Exportovat
Citace:
Neplést s exportem simíků a pozemků ze hry. Tento export slouží k exportu do souboru skript. protokolu.
Prostě tenhle export používat určitě nebudete

Funkce podpůrné
Celoživotní přání: Změna bodů - právě testuji, ale vypadá to na funkci pro pokročilé hráče
Hratelnost - umožní simika učinit nehratelným
Knihy - označí knihu jako přečtenou (tudíž je možné naučení receptu nebo návnady na ryby), lze simíka naučit zahraniční písničky (CeHo)
◘ Knihy pro batolata
◘ Recepty
◘ Výchozí/Napsané knihy
◘ Změna písniček
◘ Rybářské knihy
Náhodná genetika - vyberete rozsah změn a mód přetvoří (větěinou spíš znetvoří ) obličej simíka
Nastavit služby -
Přenos genetiky - lze kopírovat genetiku simíka do genetiky jakéhokoliv jiného simíka
Resetuj simíka
Rodina - nastavení rodinných vztahů, lze tyto vazby i odstranit (kdyby někomu nebylo jasné, jak na to, napište)
Upravit v CAS
Úrověň dovedností - umožní nastavit úroveň u jednotlivých dovedností (i těch skrytých)
Vlastnosti -
◘ Snížení odměn - odebrání odměn za body celoživotního štěstí
◘ Vyčistit - odstraní všechny odměny za celoživotní štěstí a vlastnosti simíka
◘ Změnit - umožní změnit vlastnosti simíka, lze přidat více než 5 vlastností
Vyvolat smrt - způsobí vámi zvolený druh smrti u vybraného simíka
Změna vůle - přidat/odebrat svobodnou vůli

Funkce pokročilé
Body slávy - přidávání bodů slávy
Celoživotní přání - změna celoživotního přání
Fitness - nastavení svalové hmotnosti
Hmotnost - nastavení hmotnosti
Instantní dítě - přidá na pozemek dítě vybraného simíka + vámi zvoleného druhého rodiče
Kariéra - lze změnit Alma Mater, vybrat práci (a v ní pak měnit spoustu věcí od dnů volna, přes pracovníky a šéfa až po výkon), u teenagerů pak ještě změnit výkon ve škole či přidat mimoškolní aktivity
Nadpřirozené bytosti - můžete simíka proměnit v nadpřirozenou bytost nebo naopak
Náladovky - přidání/odebrání náladovky
Oblíbené - změna oblíbených věcí simíka (hudba, jídlo, barva)
Odstranit vzpomínky
Plné potřeby - naplní všechny potřeby simíka
Přednosti v rodu - nastavení sexuální orientace
Přenos oblečení - kopírování oblečení vybraného simíka na dalšího vámi zvoleného simíka, můžete zvolit, zda se oblečení jenom přidá jako třeba Každodenní 2 nebo nahradí stávající
Spustit stárnutí
Úroveň slávy - nastavení společenských hvězdiček
Vážný vztah: dle hodnoty - podle kritérií zvolíte dalšího simíka a zadáte hodnotu vztahu
Vážný vztah: dle kategorie - stejně jako u předchozí funkce vyberete dalšího simíka, tentokrát však rovnou určíte vztah mezi nimi (Nepříbuzenské vztahy,od nepřátel až po manžele)
Věk - určíte, kolik dní už si simík odžil v současné etapě
Velikost poprsí - určení velikosti poprsí
Velikost svalů - určení velikosti svalů
Zvěrokruh - mělo by jít změnit znamení, ale nefunguje mi to, ještě to přezkoumám
Životní štěstí - přidání/ubrání celoživotního štěstí

Funkce základní
Adopce - klasická adopce dítěte
Adoptovat mazlíčka -klasická adopce mazlíčka
Exportovat rodokmen - https://www.simoradna.cz/viewtopic.php?f ... 860#p24860
Jdi domů - simíkovi se zruší všechny interakce a jde domů
Nákup odměn - nákup odměn za body celoživotního štěstí
Náladovky - přehled o potřebách simíka
Názvy protokolů - nemám pořádně ponětí, co to dělá, ale nehrajte si s tím
Oblečení - lze simíka převléknout bez interakce
Oplodnění - oplodní simíka
Pozvat ven - dotyčný simík přijede na pozemek za vaším simíkem
Prodávat položky - prodej položek z inventáře
Přejmenovat - změna jména
Přenos do - přenos předmětu z inventáře vámi zvoleného simíka do inventáře vašeho simíka
Přenos z - přenos předmětu z vašeho inventáře do inventáře vámi zvoleného simíka
Převod peněz - převedení peněz druhému simíkovi
Příležitost - umožní výběr příležitosti z nabídky oborů vašeho simíka (obory se míní kariéra + dovednosti)
Příležitost: Náhodná - nabídne náhodnou příležitost
Příležitost: Podle kategorie - umožní vybrat příležitost z určitého oboru vašeho simíka
Rodokmen - zobrazí rodokmen
Tetování - otevře CAS v panelu tetování
Třídění inventáře - utřídí předměty v inventáři simíka podle vámi zadaných kritérií
Večírek - uspořádání večírku

Ikonky na mapě
• přidání, odebrání ikonek, je možno si označit nějakého simíka

Nastavení + Progrese
Jedná se o nastavení různých funkcí ve hře, je tam toho spoustu, takže to popisovat nebudu. Hrabat by se v tom měli pouze zkušenější hráči, ale i ti by si měli dávat pozor,aby si hru nějakým způsobem nerozhodili.

Přiblížit
• vycentruje kameru na simíka

Status
• vypíše informace o siíkov ve vámi zvoleném oboru

Stylista
• otevře simíka v CAS jak ho známe od stylistů

Udělat aktivním
To snad není třeba vysvětlovat

VZTAHY MEZI (nepříbuznými) SIMÍKY

Ve hře je nepříjemná chyba. Pokud se vám vyskytne, zjistíte, že rozvedený simík je stále zablokovaný pro další vztahy, jako kdyby rozvedený nebyl. (Chyba se objevuje i po ukončení vážného vztahu, ne pouze po rozvodu). Nejen v tomto případě vám bude Supercomputer velmi užitečný.

Toto je návod jak onu chybu obejít, ale samozřejmě to můžete použít kdykoli na kohokoli i bez výskytu té chyby:

1/ Klikněte na simíka a zvolte Master Controler
Obrázek

2/ z dalšího menu vyberte Intermediate

3/ a z dalšího menu Long Term Relationship

Ke vztahu potřebujete simíky dva. Prvním je ten, na kterého jste klikli, to je simík A. K němu potřebujete partnera označeného jako simík B.

Poté, co jste v bodě 3 klikli na Relationship, se vám otevře tabulka pro výběr simíka B:
Obrázek

Tato tabulka je vlastně filtr který vám má umožnit najít simíka B co nejrychleji, aniž byste se museli prokousávat sáhodlouhým seznamem všech obyvatel města.

Nejpohodlnější je nacházet se se simíkem B na stejném pozemku (domácnosti) a zvolit "current lot". Filtr následně vypíše simíky, kterých se tato volba týká:
Obrázek

Vybere simíka B a voila - zbytek je dokonce v češtině:
Obrázek

VZTAHY MEZI (příbuznými) SIMÍKY
se vám mohou přerušit například když vám nějakjá chyba poškodí uloženou hru. Díky Supercomputeru se ale dají obnovit.

Drobný problém je, že umí pouze vazby mezi dětmi a rodiči a sourozenci.

Momentálně potřebuji obnovit vazbu mezi tetou a neteří, přičemž spojovacím článkem je tety sestra (tedy matka neteře), kterou už ve hře nemám. V takovém případě je potřeba postupovat nějak takhle:

1/ Vytvořte simíka, který chybějící příbuznou nahradí. Budu jí říkat "Figurantka". Vy si ji pojmenujte podle té siminy, kterou nahrazuje - pod tím jménem, které tomuto simíkovi dáte, vám totiž zůstane v rodokmenu tety i neteře.

2/ Umístěte Figurantku do města (nejpohodlnější je mít všechny zúčastněné v jedné domáctnosti)

3/ Nyní vytvoříme sourozeneckou vazbu mezi tetou a Figuratkou. Klikněte na Figurantku a v jejím menu jděte na
Master Controller - Advanced - Family - Add Sibling

Otevře se stejná filtrovací tabulka, jakou vidíte na obrázku v předchozím návodu. Pokud máte Figurantku i tetu v jedné domácnosti zvolte "current lot".

4/ Hra vám nabídne seznam simíků v této domácnosti, vyberte tetu. Zdánlivě se nic nestane, ale otevřete-li si rodokmen tety nebo Figurantky, měli byste tam vidět sourozeneckou vazbu:
Obrázek

5/ Teď kliněte na Figurantku a celý postup od bodu 3 zopakujte tak, abyste nastavili neteř jako dceru Figurantky: Master Controller - Advanced - Family - Add Child
Obrázek

6/ Tím jsme dosáhli požadovaného vztahu teta-neteř. HRU SI NYNÍ ULOŽTE.
Obrázek

7/ Ještě se musíme nějak elegantně zbavit Figurantky. Pokud ji vymažeme (např. volbou "Total anihilation" v Master Controlleru), smaže nám i tu rodinnou vazbu, kterou potřebujeme. Takže ji zestárneme a necháme ji umřít věkem, čímž zajistíme, že nám příbuzenská vazba v rodokmenu zůstane - viz následující návod.

-------------------------------------------

EDIT: Jak se mód zvětšuje, Twallan jeho jednotlivé části odděluje do samostatných modulů, které si volitelně můžete ale nemusíte k základnímu módu navíc přiinstalovat.

Pokud chcete upravovat rodinné vztahy, potřebujete modul s názvem CHEATS.

Bez základního módu Mastercontrolleru nefunguje. V tématu, kde je ke stažení základní mód, je vždycky klikací odkaz na všechny přídavné moduly, tedy i na tento. Instaluje se jako samostatný soubor package.


ZMĚNA VZHLEDU A VLASTNOSTÍ U SIMÍKŮ, KTERÉ UŽ MÁME VE HŘE

Na kteréhokoli simíka, kterého máte ve hře, můžete kliknout a v menu vybrat Master Controller - Advanced - Edit in CAS.

CAS neboli Create-A-Sim, je ona část hry (místnost), kde vytváříte simíky než je umístíte do hry. Díky Supercomputeru zde můžete editovat libovolně kohokoli, kdo už pobíhá ve vašem městě.

Toto je například Grady Elfman, uklízeč ze Sunset Valley - možná uklízí i ve vaší domácnosti. Kromě vzhledu jsem mu upravila i povahu, protože mi nevyhovoval uklízeč-kleptoman :mrgreen:
Obrázek

---------------------------------------------------------

Některé úpravy simíkova vzhledu můžete provádět přímo ve hře - např. osvalení, váhu a další.

---------------------------------------------------------

Teď navážu na předchozí návod a nechám Figurantku zemřít sešlostí věkem. Momentálně je dospělá, takže:
1/ V jejím menu vyberu Master Controller - Intermediate - Spustit stárnutí, čímž se z ní stane důchodkyně
2/ V jejím menu dále vyberu Master Controller Master Controller - Intermediate - Age
Otevře se tabulka.

V číslech v ní vidíte kolik dní odžila v té životní etapě, ve které se nachází - v našem případě ve věku důchodkyně. Protože právě měla narozeniny, odžito má nula. Hodnotu změním na maximum, tedy na 36 a ...

... je z ní duch právě zesnulé.
 
 
 
 
 
 
 

 

—————

Zpět